login i18n

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 26 Lut 1999, 08:20:50 CET

[czwartek, 25 luty 1999], Marcin Dalecki napisał(a):

> Mam takie dwa pytanka:
>
> 1. Czy tlumaczenie login-a nie mialoby przypadkiem efektu na
>  powiedzmy procedure login-a w PPP?
>  Ja sadze ze tak i dlatego raczej login:, password: nie da sie
> przetlumaczyc.
będzie tak, że słówka login i password będzie można przetłumaczyć
(ale zgodnie z Twoją sugestią w pl wersji zostaną oryginały angielskie)

> 2. Czy jesli juz uzalezniac od lokali pelny system to nie
> byloby przypadkiem lepiej dodac odpowiedniego pola do /etc/inittab
> i robic odpowiedniego setenv w init, zamiast latania programu login?
przykład proszę bo jakoś nie widzę jak to zrobić :>

> Tylko tak mysle na glos....
i dobrze :)

--
\  _  \ \  \   \    \   arkadiusz miśkiewicz http://www.misiek.eu.org