Jeszcze raz poprawka do profile .. i pewna poszlaka

Pią, 26 Lut 1999, 20:36:37 CET

On Thu, 25 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> To się wyłoży (przy pustej zmiennej albo zawierającej spacje) tak samo
> w ksh jak i w bashu. (Z drugiej strony, zamiast "true" doskonale wystarczy
> true.)

Fakt .. w międzyczasie sprawdziłem i masz racje. Także moje obawy co do
wykładania się skryptów w %post, %pre i inmnych były nietrafione.
Tak czy inaczej na wszelki wypadek dobrze by było nie zapominać o
dodawaniu "" w if.