[lists.pld.org.pl]

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Sob, 27 Lut 1999, 10:24:18 CET

On czw, lut 25, 1999 at 07:03:55 +0100, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Myślałem kiedy przeglądałem DNS'a (ale może źle wywnioskowałem), że do tego będzie
> służyć adres pld w lists.pld.org.pl (sorry, teraz jestem off-line więc nawet nie mam
> jak sprawdzić nazwy). W ostateczności można też dodać aliasa aby przekierowywał od
> Tomka na mailbox'a tyle, że listy niepotrzebnie szły by przez pół Polski ...

tylko ze lists - czyli obecnie archiwum list jest we wroclawiu.
trzeba by bylo przestawic menagera list dyskusyjnych ze szczecina.
a to wymaga konsultacji i zgody szanownych panstwa.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)