alase - pytania i kilka uwag

Sob, 27 Lut 1999, 10:36:42 CET

Przekopuję się przez nowe GNOMEi tak w tej chwili stanołem z lekka na
esound i zauważyłem, że to można połaczyć z ALSA . Zacząłem przyglądać
bliżej pakieto w takiej postaci w jakiej są obecnie i znalazłem kilka
rzeczy które można poprawić. Po pierwsze w driver i lib mżżna wydzielić
podpakiety devel.

Po drugie to ja się za bardzo na dżwięku nie znam (nie chciało mi się od
tej pory tego konfigurować po mimo że mam na pokładzie AWE64) ale tak mi
się wydaje, że moduły do SMP i nie to dwie różne rzeczy czyli trzebaby
dołożyć alasa-driver+SMP.spec (chyba), a alasa-driver.spec na twardo dać
--without-smp (lub --with-smp=no). Żeby te pakiety ładnie się instalowały
to dobrze byłoby dodać jakąś detekcję w %pre wykrywającą SMP. Jakoś mi
w tej chwili nie przypomina nic w tym temacie ale wydaje mi się, że na
podstawie czegoś z /proc możńaby wykoncypować czy to jest kernel SMP czy
nie.

Zaraz wrzucę do CVS swoje częściowe poprawki do alsy i prosilbym miśka o
pomoc w ich dokończeniu. Ja w międzyczasie będę się obracał wokół reszty
GNOME i innych rzeczy (szczególnie tego co ostatnio dohodziło do CVS).
Najwyżej do esound/emusic można jeszcze raz będzie wrócić po skończeniu
ostatecznie alsy.

Właśnie .. pytanie: dlaczego w driver jest --with-isapnp=no ?

Jeszcze jedna prośba żeby nie bawić się "cvs admin -l". Wczoraj nimir
zablokował 2/3 speców (już pousuwałem locki ;-). W związku z tym mam
pytanie do Marcina D. czy wie jak obostrzyć korzystanie z admin lub/i z
locków (ja nic nie znalazłem) .. czy wogóle obostrzać (?) czy tylko
"tłumaczyć" ? :)

W tym wypadku akurat nie było to umyslne .. ot polecenie wykonane nie w
tym okienku co trzeba :>