Re: Dźwięk i ALSA

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 27 Lut 1999, 16:11:29 CET

On Thu, Feb 25, 1999 at 07:33:48PM +0000, Jacek Osiecki wrote:

> Tu już jest trudniej... Bo trzeba po prostu osobno zrobić %build dla aumix i
> dla aumix-alsa. Nie bardzo wiem, jak to zrobić - tzn. wiem, ale rozwiązanie
> jakie mi się nasuwa jest trochę nieeleganckie: dorzucić do %prep sekwencję:
>
> cp -a aumix-%{version} aumix-alsa-%{version}
>
> Albo coś w tym rodzaju...
> No i znowu: co z kompilacją na sprzęcie, gdzie nie zainstalowano alsa-lib?
> Tutaj też by się przydało, gdyby pakiet aumix-alsa w ogóle nie był tworzony...

A po co aumix-alsa? alsamixer+amix są IMHO znacznie lepsze.
A jak ktoś koniecznie chce używać aumix do ALSY to może używać zwykłego,
tyle że kilku feature-ów mu braknie.

Pozdrowienia,
     Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !