Taczka nowości

Sob, 27 Lut 1999, 16:32:20 CET

Trochę tego narobiłem i napewno gdzieś tam są jeszcze jakieś błędy (ot
choćby literrówki) .. w sumie ze 40 pakietów wynikowych.

Może tylko po pakietach źródłowych:

ORBit-0.4.0-2.src.rpm
bison-1.27-1.src.rpm
cvs-1.10.5-1.src.rpm
esound-0.2.8-1.src.rpm
filesystem-1.4-6.src.rpm
glade-0.3.9-3.src.rpm
glib-1.2.0-1.src.rpm
glibc-2.1-4.src.rpm
gnome-libs-0.99.8.1-1.src.rpm
gtk+-1.2.0-1.src.rpm
gtk-engines-0.4-1.src.rpm
imlib-1.9.3-2.src.rpm
joe-2.8-18.src.rpm
ldconfig-1.9.9-5.src.rpm
lftp-1.2.4-1.src.rpm
libPropList-0.8.3-2.src.rpm
libaudiofile-0.1.5-3.src.rpm
libxml-0.99.8-1.src.rpm
make-3.77-5.src.rpm
ncurses-4.2-13.src.rpm
readline-4.0-2.src.rpm
tin-1.4pre19990216-1.src.rpm
unarj-2.41a-10.src.rpm

W sumie najważniejszy jest ldconfig - ma patcha na usuwanie zerwanych
SONAME linków .. reszta to kosmetyka i efekciarstwo czyli updatey do
ostatnich wersji. Poprzednia wersja ldconfig sypała łorningami więc
poprawić trzeba było (patch z rh). Dzisiaj już nie mam czasu na
szczegułowe omówienie powyśzego (jutro po południu na
pld-cvs-announce-list) ale wszystki pakiety mają raczej odpowiednie
zależności, które nie powinny im pozwolić znaleźć się przypadkowo w
systemie ze starym glibc.

Jest jeszcze kilka rzeczy jak fileutils czy sh-utils z poprawkami Marcina
ale tego akurat nie w niewystarczającym stopniu doglądałem także jeszcze z
dzień, dwa przeleżakuje. W najbliższych dniach absolutny priorytet powinny
mieć pakiety biblioteczne żeby zrobić wyczyszczoną platformę do stawiania
reszty kawałków układanki, także wszelkiego rodzaju poprawki czy
dociągnięcia dobrze żeby były najpierw robione w tego typu pakietach.