Tłumaczenia Gimpa i LyXa

Polish GNU/LI List pl w li.org
Czw, 7 Sty 1999, 10:59:38 CET

     ------
     List:     Polish GNU/LI List
     Sender:   Pawel Dziekonski <pdziekonski w pkmk486.ch.pwr.wroc.pl>
     Subject:  =?iso-8859-2?Q?T=B3umaczenia_Gimpa_i_LyXa?=
     Date:     Thu, 7 Jan 1999 10:59:38 +0100
     ------

OK - oficjalnie zawiadamiam, że tłumaczę poty:

gimp-1.1-SNAP981016.pot
i na ww. podstawie gimp-1.1.0.pot

lyx-1.0.0pre2.pot - _prawie__skończony_, wkrótce go tu przyślę
i na ww. podstawie lyx-1.0.0pre6.pot (prawie nie różnią się)

Wygląda to zawile (po dwie wersje itd...), ale mam kłopoty z transferem
softu do domu, więc mam tam tylko te starsze werje. Nowsze tłumaczę
pepeszą.

Aktualności widoczne są na:
http://ozon.ch.pwr.wroc.pl/dzieko/Public/tlumaczenia/
Jest tu także moja baza pepeszy.

pozdrowienia, Dzieko

PS. Kopia listu na PLD
--
Paweł Dziekoński, call me Dzieko  | Wroclaw University of Technology
pdziekonski w mml.ch.pwr.wroc.pl    |          Molecular Modelling Lab