chroot

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Sob, 2 Sty 1999, 01:19:50 CET

On Fri, 1 Jan 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> Ok, chroot - jestem za
Co do binda - wzialem bind-chroot z rh-contrib i po malej obrobce bedzie
calkiem dobrze chodzil.
jako root dir ustawilem mu /var/named
bind bedzie chodzil na userze named , grupa named
no i jeden klopot z glowy :)
Nie wiem czy lepiej nie bedzie oddelegowac jakis osobny katalog na
katalogi root dla demonow np. /var/jail lub cos podobnego.
bedzie mniej zamieszania w filesystemie

Teraz pytanie do Wojtka Ślusarczyka - czy pakiety z chrootem byly by
opcjonalne czy by default ? (wogole napisz co o takim rozwiazaniu sadzisz)

> ale my w pld (przynajmnie w tornado) nie mamy gcc tylko egcs...
co do egcs - zauwazylem... szukajac spec'a...
:(

Ale jakies bardzo "narazone" demony mozna by tak dla pewnosci
przekompilowac pod gcc - ale to juz pozostawiam Wojtkowi.
("narazone" = rpc.*) Ale to juz kwestia tego co da wieksze korzysci...

--
e-mail   : madey w dione.ids.pl , madey w viii-lo.krakow.pl