Po instalacji Tornada

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Sob, 2 Sty 1999, 16:11:19 CET

On Sat, 2 Jan 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> Eeeeeeee. Fonty Marcina są ekstra. Nie widzę sensu wrzucania iso02grf.psf z
> iso2console tylko dlatego, że nie umiecie sobie ustawić fontów z pakietu
> fonty.
Eeeeee. To nie o to chodzi. Ja na przyklad strasznie sie
przyzwyczailem do wygladu/rozmiaru itd. fontu z iso2console
i po fontow Marcina czulem sie po prostu "nieswojo". Caly
ekran wydawal mi sie jakis taki dziwny.

Dlatego tez postulowalbym jednak o dorzucenie go :)

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."