Po instalacji Tornada

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 2 Sty 1999, 20:45:04 CET

On Sat, 2 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Kilka dni temu zrobiłem fetchmaila 4.7.2. Zaraz będzie update do 4.7.3.
> Wojtek weź to co jest w stable. Są polskie opisy .. no wogóle całość jest
> do wzięcia chyba już bez dodatkowego szlifowania.

Uuu....

1. Summary(*) nie sa na koncu sekcji inforamcyjnej ...
2. Brak Group(pl): Aplikacje/Poczta
3. Wiersze sa dluzsze niz 80 ...
4. %Summary(pl) %description -n * powinno byc na koncu opisu ...
   brak w tym samym Group(pl), brak drugiego %Requires -> po przecinku sie
   zle czyta ...
5. Jezeli jest CFLAGS/LDFLAGS przed ./confgure to powinno byc bez
   kawyczkow ..( " " )
6. Kolejne install _plik_ $RPM_BUILD_ROOT/usr/* nie sa porozdzielane przez
   co niezbyt czytelne ...
7. Many sa kompresowane gzipem a nie bezipem (blad bo bzip2 lepiej
   kompresuje).
8. Pliki w %files sa "zbite w kupe" i przez to nieczytelne ...
9. Jeszcze kilka innych uwag -- ale zeby niebylo ze sie czepiam to nic juz
   wiecej nie powiem ;))

Stawiam "czworke" (4.0) jako ocene tego speca -- ale musze przyznac, ze
roboty nie bedzie zbyt duzo przy poprawianiu ;)

Biore go i w poniedzialek bedzie dla devela ;)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin