Po instalacji Tornada

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Sob, 2 Sty 1999, 21:59:51 CET

On Sat, 2 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 2 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
> [..]
>
> Wojtek ... może _wreszcie_ ustaw LOCALE zamiast przestawiać to za
> każdym razem ?

He, he ... ja nic nie musze ustawiac (mam ustawione i dziala nawet jak sa
na gorze ... ;) -> W Specach RH tak jest i w PLD-devel... -> standard ;)

> W opisach jest wszystko OK. Przepisowwe 80 kolumn nie jest przekroczone.
> Obcięcie Summary(tr) nie wchodzi w rachubę. Znasz turecki ?

Troche -- na tyle aby wiedziec w ktorym miejscu uproscic ;)
Poza tym Source: "wylazi poza 80 znakow"

> Wydaje mi się, że :
>  de, fr, pl, pt_BR, tr

Dokladnie ale na koncu %description -n pakiet ...

> Dalczego ? Jakiś powód ?
> Przecież działa jak należy (!?!).

Bo jest zbedne -- standard PLD-devel ;)

Oczywiscie zartuje i nie bierz tego az tak do serca ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin