bedzie poważnie

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Nie, 3 Sty 1999, 13:28:31 CET

On Sun, 3 Jan 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> czy nie uważacie, że nadszedł czas, żeby wzorem innych porządnych
> dystrybucji (debian) uczynić możliwość raportowania bugów via www?

Za wczesnie -- za malo ludkow pracujacych na Tornadzie....

> no i czy nie nadszedł czas na cvs dla tornada?

Tak CVS jest niezbedny, przymierzam sie od jakiegos czasu aby zrobic
u siebie serwer z mozliwoscia zapisu dla wszsytkich ludzi PLD-team'u
co by spece mogly byc pobierane z repozytorium i wszelkie zmainy w nim
zapisywane, ale :

1. Jak zwykle brakuje mi czasu aby poczytac sobie o CVS ;(
2. Nie mam jeszcze nowego kontrolera aby zagwarantowac stabilnosc maszyny
3. Za duzo poprawek w biezacych pakietach czekajcych w kolejce...

BTW W tym tygodniu powinienem juz jakos sie uporac z zaleglosciami i
zabrac sie do tego CVS'a...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin