fetchmail.pot

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Nie, 3 Sty 1999, 18:31:43 CET

On Sat, Jan 02, 1999 at 07:32:04PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> PS. Czyli rozumiem, że fetchamil jest w obróbce i oferta jest nie
> aktualna ?

Jest gotowy, tylko jeszcze muszę uwzględnić poprawki Janusza Urbanowicza.
Obecna wersja leży na http://ceti.com.pl/~kravietz/gnu/gnu_tp.html
Może ustalimy jakiś protokół zabierania się za nowe tłumaczenia?
Było by wskazane gdyby każdy kto robi coś z plikami POT w ramach PLD zapisał
się także na pl w li.org, ruch tam jest niewielki. Wysyłanie przez nas (z
pl w li.org) kopii ogłoszeń na pld-list nie ma sensu, bo zwykle jest to
ogłoszenie plus spory attachment.

> PS2. Na przyszłość przy kolejnych "ofertach" mogę zrobić Cc na pl w li.org,
> o ile można tam wysyłać bez zapisywania się.

Chyba można, bo spam czasem przychodzi ;)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/