pare nowych pakietow

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 4 Sty 1999, 08:24:25 CET

[sobota, 02 styczeń 1999], Jarek Druzd (Raven) napisał(a):

> Właśnie wrzucilem do incoming na magellanie (RPM-y i SRPM-y)
> najnowszego mpg123-0.59p-4d.
hihi ja też ;) podział na kilka pakietów (zwykły OSS ready, ALSA ready, 3dnow
i z optymalizacją na i486). Wojtek wybierz który Ci się spodoba ;)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +