POMOCY!!! Problemy z linkerem :((((

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Pon, 4 Sty 1999, 19:50:00 CET

On Mon, 4 Jan 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Type "show copying" to see the conditions.
> There is absolutely no warranty for GDB.  Type "show warranty" for
> details.
> This GDB was configured as "i386-redhat-linux".
> Core was generated by `./test_file'.
> Program terminated with signal 11, Naruszenie ochrony pamięci.
> #0  0x8057832 in ?? ()
> (gdb)

No dobra z tego powyzszego nic nie wynika, trzeba dokladnie
wiedziec na ktorym programie wylatuje... -- wyglada jak by binutils
byl spaprany (tez ze stable ;), lub tez pokaz jeszcze rpm -q grep

Poki co na osobnym hoscie daj rpm --rebuild ldconfig i ld.so ...
przenies pakiety na swoja maszyne i dawaj rpm -Uvh *.rpm --replacefiles
Ciezko mi jest cos wiecej powiedziec (na razie ... oczywiscie ;)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin