Po instalacji Tornada (wcale krótkie)

Michal Kuratczyk kurkens w polbox.com
Nie, 3 Sty 1999, 21:30:55 CET

On Sun, Jan 03, 1999 at 01:20:08PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:

>Papraboj Mister 'chmod 755 /usr/lib' powinno pomoc ...
 ^^^^^^^^
Je ne comprend pas. ;)

Zrobiłem to zaraz po instalacji. Poza tym jak mówię - działa - poczta
została wysłana, ale po czterech komunikatach.

>Smail tez zostanie dorobiony i bedzie mozliwosc wybierania w
Ino chyżo. Brak fetch'a i sendmail only to nie jest przejaw dobroduszności
dla modemowców.

>instalatorze roznych wersji mta (zeby nie bylo watpliwosci sendmail
>zostaje defaultowym pocztylionem...).
A niech sobie będzie. Można by jeszcze dorobić jakiś komentarz do niego np:
Sendmail - jeżeli uda Ci się go skonfigurować to pisz tutaj
		nagroda_nobla_bez_dalszych_pytań@nobel.org

--
Michał Kuratczyk