trurbo linux - src.rpm

Wto, 5 Sty 1999, 10:01:51 CET

Ano jeszcze jedna dystrybucja oparta o rpm-y i bardzo bliska RH.
pakiety źródłowe są na mer.zie.pg.gda.pl/pub/turbolinux

W podkatalog /GO trafiają po kolei pakiety które już przejrzałem i z
których potrzebne modyfikacje zostaną przetransportowane do nas. Jeżeli
ktoś miałby choć mi pomóc to prosiłbym o informacje z listą pakietów
jakie należy przenieść do /GO.

W tej chwili pozostało tam nieco ponad 500 src.rpm.

Taki sam potkatalog też pojawi się w katalgu ze źródłami SuSe jakie są na
cenzorze.
Tutaj też prosiłbym o podsyanie informacji o pakietach przejrzanych.

klocze