Devel - procesory -> wazne !

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 5 Sty 1999, 13:03:04 CET

Hej,
	Wlasnie przekompilowalem ladny kawalek stuffu na pozyczonym procku
IBM 6x86 min. glibc i pamy i zainstalowalem sobie wszystko chodzi ladnie
i wogole ale .. po zmainie na AMD podczas montowania partycji dostaje:

mount -- illegal instructions
swapon -- illegal instructions
fsck ... illegal instructions

-> zgaduje ze AMD i IBM nie bardzo sie lubia ale zeby az takie roznice
byly ... I teraz pytanie :

Czy juz komus kiedykolwiek sie zdazylo cos podobnego ?? Tzn jak
pobieraliscie binarne pakiety z ftp.ps.pl to czy komus sie zdazaly podobne
numery ?? Prosze o szybka odpowiedz bo to jest wazne dla mnie i nie tylko.
Chwilowo podnioslem hosta z backupowego dysku ...
Czy zdazaja sie wam SIGSEGV ?? (nie ma prawa corowac -- ale jak rozne
procesory by byly..) Pytam miedzy innymi dlatego ze wlasnie szykuje sie
na wizyte w hurtowni i mam przygotowane 2.5 wiadra na K6-2 (300), ale
nie jestem do konca pewien czy to tylko moj obecny procek ma taki defekt
ze jest "kompatybilny" tylko sam z soba (+plus czasami zdaza sie mu
wysadzic mi maszyne w powietrze ;), czy komus sie moze juz cos
takiego zdazylo np. na K6-2 ??

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148