Devel - procesory -> wazne !

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 5 Sty 1999, 13:46:11 CET

On Tue, 5 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> a może jednak Intela? (a pakiety binarne z magellana na PII chodzą OK).
Odpada :

1. Musial bym dokupic plyte ATX pod pII ( i jeszcze towera ATX ;(
2. Za drogi w stosunku do wydajnosci (AMD taktowany tym samym zegarem
jest szybszy od PII o jakies 15-20% a tanszy 3-krotnie)...

Wiem ze wintel jest marka solidna ale ze wzgledu na koszty odpada w
przedbiegach ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin