Devel - procesory -> wazne !

Wojtek Slusarczyk wojtek w shadow.eu.org
Wto, 5 Sty 1999, 14:22:34 CET

On Tue, 5 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> no offence ale mozna gdzieniegdzie kupić jeszcze jakieś szybsze Pentium
> (nawet MMXy...). Wydajność... może nie porażająca, ale przynajmniej się
> nie mrozi co chwila ;-()

Hm.. Moj proc jest ewidentnie uszkodzony (wypracowal juz chyba swoje
roboczogodziny ;) -- na ASUS-ie nie chcial nawet
odgadac, Na FIC-u wiesza system przy wiekszym "wysilku". Jezeli nie ma
problemow na innych procach (Cirix,IBM,K6-2,ppro,PII,pmmx) to by znaczylo
ze moge dalej "wspierac finansowo" AMD ;), jezeli natomiast na tych
pozostalych procach cos by bylo nie tak, to AMD -> /dev/piach i do
socket'a poszedl by uniwersalny wintel aby ludzie instalujacy ten stuff
czy to na intelu czy na AMD nie mieli problemow z nim ...

Inna sprawa to $RPM_OPT_FLAGS=-O6 -march=pentium -fomit-frame-pointer ...
Czy tutaj nie ma przypadkiem jakiegos haczyka ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin