Po instalacji Tornada

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 4 Sty 1999, 22:30:26 CET

On Sat, 2 Jan 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Instalujesz console-tools + fonty; w /etc/sysconfig/console dajesz
>
> CONSOLEFONT="iso2graf-16 -k qrczak"
> CONSOLEMAP=iso02
> KEYTABLE=pl1
>
> następnie:
> /etc/rc.d/init.d/console start
> i tyle.
A zapomniałeś o /etc/profile.d/console
i właśnie dlatego u mnie nie było ogonków.
Ale jakoś w 80x25 bardziej się przyzwyczaiłem do iso02grf.psf
za to w 800x600 (frame buffer) wolę te Qrczakowe...

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \