fonty do X11

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 6 Sty 1999, 01:53:42 CET

Cześć!
właśnie próbowałem się zacząć na X-y przestawiać i najważniejsza rzecz -
czi terminal - i już jest problem.
Eterm standartowo używa fontu fixed który był zdefiniowany jako font
-misc-fixed-medium-r-semicondensed--13-120-75-75-c-60-iso8859-1
po przestawieniu tego na iso8859-2 widać pięknie polskie literki ale z
kolei można zapomniec o ramkach w midnight commanderze.
Jak pogodzić te rzeczy (Eterm+ramki+ogonki)?
z góry dzięki za odpowiedź.

PS: ze 3 godzinki przy Afterstepie i jego konfiguracji i szczerze mówiąc
jest świetny, zwłaszcza ascd (prawie cały czas gra u mnie CD ewentualnie
mp3)....

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \