Devel - procesory -> wazne !

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 6 Sty 1999, 09:28:45 CET

On Tue, 5 Jan 1999, Michal Kuratczyk wrote:

> Wojtek! To może być przyczyna moich problemów. Mam 6x86MX, a kompiluję z
> -march=pentium. Zaraz się tego pozbędę i spróbuję jeszcze raz z tymi
> pakietami co się nie chciały przekompilować.

Nie ... nie sadze ... egcs bedzie kompilowal i optymalizowal jak mu kazesz
czy to bedzie kross-kompilacja czy tez optymalizacja -march=pentium, -mk6,
procek w tym wypadku nie ma nic do rzeczy ... Jak juz to teoretycznie
problemy moga sie zaczac po zainstalowaniu binarnych pakietow.... A po to
ta cala dyskusja abysmy wylowili 'dziwne zachowania' ktore moga wystapic
podczas naszych optymalizacji 'pentialnych'

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin