group w specach

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Śro, 6 Sty 1999, 15:21:44 CET

On Wed, Jan 06, 1999 at 02:56:17PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Kiedyś zacząłem tłumaczyć sobie groups z dok rpm-a:
>         Emulatory
>         Engineering
Aplikacje/Inżynierskie
>         Arkusze kalkulacyjne
>         Bazy danych
>         Grafika
>         Sieć
>         Poczta
>         Matematyczne
>         News
>         Publishing
Aplikacje/Publikacje ?
??? Publikowanie

>                 TeX

>         Dźwięk
> Base
Podstawa/
i tutaj należałoby wrzucić wszystko co wybraliśmiy na
minimalny system, tak by można było w instalatorze dać
rpm -qp --queryformat '%{filename}/%{group}' *| awk -F '$2="Base" {print $1}' | xargs rpm -Uvh --nodeps
>         Kernel
Podstawa/Jądro
>         Amusements
X11/Rozrywka
>         Window Managers
X11/Zarządcy Okien
(nie jestem pewien, ale tak w robionym na własny użytek
fvwm zrobiłem)

> Na część rzeczy nie ma koncepcji.
> Zresztą przy okazji możan pomyśleć nad zupełnie inną hierarhią.
nie warto IMHO...