Devel - procesory -> wazne !

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 6 Sty 1999, 14:25:41 CET

On Wed, 6 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek może lepiej nie eksperymentować i trzymać sie dok. Przez przypadek
> może wyjść, ze to co Marcin będzie próbował akurat bedzie chodzić, bo nei
> będą używane jakieś odmienne dla intela i AMD rozkazy, a potem zaczną się
> jakieś nienamierzalne błędy w róznych aplikacjach.

Tia .. tylko pokaz mi gdzie w dokumentacji stoi napisane o takich
rozbieznosciach m/procesrami tej samej rodziny ... Intel jest wzorcem
ktorego musza sie trzymac pozostale, a ze swoje instrukcje dodatkowe maja
to juz tylko dla nich na plus ...

Czytalem dok do pgcc/egcs, pgcc-FAQ,przerzucilem z grubsza archiwum
egcs-list, i z niczym podobnym sie nie spotkalem. Wszyscy (min. na kernelu
byl posty) pisali ze uzycie -mpentium nie spowoduje problemow z uzywaniem
binarek na i386/i486 natomiast przy -march=pentium bedzie to
problematyczne, ale nic o rozbieznosciach miedzy pII-AMD-Cyrix...

W tej chwili juz sam mam watpliwosci...

BTW Gdzie jeszcze mozna jakas dodatkowa dokumentacje na ten temat dorawc ?
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin