mam pytanko dotyczace LOCALE (fwd)

Krzysztof Cayc0 Kajkowski cayco w polbox.com
Śro, 6 Sty 1999, 16:38:39 CET

X-Pierdoły: =?iso-8859-2?Q?Chyba_mog=EA_pisa=E6_tu_jakie_chce_pierdo=B3y=3F?=

On Wed, Jan 06, 1999 at 03:09:40PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jakos nie mam koncepcji o co moze chodzić i robię fwd na pld-list.

> Nadal nie działa. Ustawiłem najpierw LOCALE=pl_PL uruchamiam mutta i
> nic - dalej jest angielski. Potem ustawiałem wszystko w różnych

Dla pewności podam parę szczegułów technicznych, mam:
RH 5.1
mutt-0.93.2-2
co jeszcze jest potrzebne?

aha, nie wiem czy ten post dojdzie na pld-list. Czy mógłbyś go też
forwardnąć?
pozdrawiam i dzięki za pomoc!

--
Cayc0 and cayc0 are registered
trademarks of Cay co.

Popieraj tansze rozmowy - kup zestaw POP dzialajacy w sieci IDEA
Promocyjna sprzedaz w naszym sklepie internetowym:
http://sklep.centertel.pl