rc-scripts-3.66.6

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Czw, 7 Sty 1999, 13:55:35 CET

[czwartek, 07 styczeń 1999], Wojtek Slusarczyk napisał(a):

> Hej,
> 	Wylatuje z nich nfsfs -> wladuje to do knfsd a knfsd do
> "poczekalni" czy jak kto woli supported .... Mamy nfs-server i tego
> bedziemy sie trzymac w knfsd za duzo jest bug'ow ...
Bez sensu ...
To, że nie używasz serwera NFS nie oznacza wcale, że nie chcesz korzystać z
innego serwera NFS. IMHO powinno zostać tak jak było.
nfsfs który tam wrzuciłem jest zarówno nfs-server jak i knfsd ready.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +