QT i brakujace kawalki kodu?

Czw, 7 Sty 1999, 16:10:16 CET

On Thu, 7 Jan 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
[..]
> OK.
>
> Idzie diff do spec-a.

Wojtek .. zaktualizuj spece. Wychodzi na to że nmasz jakieś
outdated spece, bo porawka na "stripping" była naniesiona hurtem na
wszystkie na raz w tym i na qt.spec.

Szykuję dostęp rw do CVS na cenzorze do speców. Będziesz chciał ?

Dochodzę do wniosku, że jedna osoba z zapisem do bazy to za mało, bo jakoś
reszcie nie chce się podsyłać patch (tak jak Tobie). Najwyżej będę po
innych poprawiał ale przynajmniej bedzie szerszy front robót. Teraz jak
siadłem na GNOME i info to praktycznie nie mam czasu na doglądanie reszty
po za codzinnymi updateami, a to źle bo czas leci :>