Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Pią, 8 Sty 1999, 20:23:17 CET

On Fri, 8 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> a można wiedzieć jaką?

Otwarcie developmentu. Rozdawanie praw zapisu w CVS.
Jak to otworzymy na maxa to powinno wszystko pójsć mocno do przodu
Zapewne ogłoszę to w poniedziałek lub w niedziele bo muszę jeszcze
skończyć dokument z założeniami funkcjonowania całości. Jak chcesz to
przed publikacją podeślę Ci to.