Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Pią, 8 Sty 1999, 20:48:30 CET

On Fri, 8 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Otwarcie developmentu. Rozdawanie praw zapisu w CVS.
> Jak to otworzymy na maxa to powinno wszystko pójsć mocno do przodu
> Zapewne ogłoszę to w poniedziałek lub w niedziele bo muszę jeszcze
> skończyć dokument z założeniami funkcjonowania całości. Jak chcesz to
> przed publikacją podeślę Ci to.

Z pewna 'doza niesmialosci' ;) sugeruje:

1. Prawa do zapisu dla stalych developerow PLD-stable:
   min. Jacek (KDE), Wojtek (tcl/tk itp.)
   oraz inni z 'listy plac' wystawionej na cenzorze.

2. Podzielic sie 'tematycznie' co do grupy pakietow i osob o nie dbajacych

Na develu CVS tez bedzie (jak ktos postawi server bo ja na razie nie mam
zbytnio gdzie) Moglbym poprosic kogos na Univerku aby tam ustawic, ale
tak czesto tam jest przerywana lacznosc tak ze szkoda zachodu, a na
ftp.ps.pl
to raczej odpada bo i tak jestem tam na goscinno/grzecznosciowych
wystepach. Moze Ziemek u siebie mialby ochote postwic ? Moze Sergiusz we
Wroclawiu ?

Dalej dzialke GNOME/gtk/glib/_wymagane_zabawki na develu przejmuje
oficjalnie Pawel;
SGML'e/infa/Tex-y/xemacsy to juz Ziemek prowadzi,
Podstawowy system (kompilatory, biblioteki systemowe,
binutilsy, util-linuxy,shadowy,filesystemy,kernele,syslogi) to ja wolalbym
sie zajmowac.
Zmailery/skrypty-mailowo/newsowe/irc/zabawki_sieciowe/port--debian->PLD
;) to prowadzi Arek.
Elephant zajmuje sie adduserem, oraz kilka innych osob prowadzi 'swoje'
pakiety.

Czy o czyms zapomnialem ?
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148