problemy z prockiem?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 9 Sty 1999, 00:09:42 CET

On Fri, 8 Jan 1999, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> A lapiesz je losowo, czy zawsze w tym samym miejscu ?
Czasem (bardzo rzadko, raz na kilka tygodni) losowo, jak dam kompilacje
jeszcze raz to idzie bez problemu.
Ale ostatnio sypie sie zawsze w tym samym miejscu (a raczej w wielu
miejscach)... sprawdzalem z roznymi flagami itp. i to nieraz zmienia punkt
'zwisu'...

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \