problemy z kompem

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Sob, 9 Sty 1999, 11:05:18 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> albo cos mi fizycznie pada (dysk z memtestem gotowy)...
> albo to byl zly piomysl ompilowac kernel z -O6 -mpentium -march=pentium
			            ^^^^^^ Jeju... ja tam kernel kompiluje
normalnie czyli -O2 -m486, co nie znaczy ze tak jak Ty robisz nie bedzie
chodzil, ba nie powinno miec to znaczenia (ale tylko "nie powinno"...)

> -malign-loops=2 -malign-jumps=2 -malign-functions=2 ....
> co chwile:

> ../../gcc/reload1.c:1281: Internal compiler error in function reload

Qrna ... przekompiluj (sprobuj) najpierw >> egcsa i binutilsy << potem
kernel i reszte (co tam Ci sie spodoba) ale najpierw te dwa pakiety...
Jezeli sie bedzie wykladal sprobuj wyciagnac po kolei po 2 kosci RAM-u.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin