Glupie pytanko

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 9 Sty 1999, 16:26:58 CET

On Sat, Jan 09, 1999 at 02:45:09PM +0100, Krzysztof G. Baranowski wrote:
> Czy ktos moglby sprawdzic: rpm -qf `whereis dialog` ?
mój system jest teraz w częściowej rozsypce (poinstalowałem całego devela
przez rpm -Uvh --nodeps --force więc śmieszne rzeczy mogą wychodzić, ale
to w ramach testów) ale zwraca coś takiego:
ziembor w students ~$ rpm -qf `whereis dialog`
file /home/crew/ziembor/dialog:: Nie ma takiego pliku ani katalogu
dialog-0.6-14d
file /usr/man/man1/dialog.1 is not owned by any package
dialog-0.6-14d
tk-devel-8.0.3-2d