Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 15:30:28 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> To z Sergiuszem juz sie dogadajcie... IMHO w CVS powinny byc tylko spece
> (no i patche...) aby wszystko mozna bylo pociagnac via anonymous ...
> Ze zrodlami to bylby problem z roznych czesci Polski ladowac do servera
> a czesc ludzi laczy sie przez modemy... Co wieksze patche mozna by bylo
> bzipowac (ciekawe jak by sam server a to zareagowal ?)

Dokładnie tak. Znaczy się tak się nawet zastanawiałem, że możnaby
wykorzystywać URLe z Source żeby próbować automatycznie sprawdzać czy nie
ma nowych wersji archiwów. Może na tej podstawie bedziemy mogli sobie
urządzić takiego włąsnego freszmita :)
Jeżeli pomysł byłby podchwycony to jedna sprawa bedzie nas czekać w
najbliższym czasie. Otóz całą bazę trzeba będzie uzupełniać o maksymalnie
dużą ilość speców i to nawet niekompletnych ale z poprawnymi polami
Source. Taki automat mógłby być też sprzęgniety z listą dyskusyhją co w
uzupełnieniu z www dałoby zapewne kolejne bodźce do szybszej roboty.

Automat sprawdzający zasysałby od razu na te najświeższe rzeczy na jakieś
ftp i mógłby sprawdzać jednocześnie czy dany pakiet (sprawdzając CVS) nie
został już obrobiony oddzielając rzeczy już obrobione od tych któtre
czekają na obróbkę. Wszystkie archiwa źródłowe (obrobione i nie) mogłby
być wystawione na ftp dzieki temu powstałby taki "super ftp" zawierający w
miarę wszystko to co potrzebujemy i to najświeższe.