Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Sob, 9 Sty 1999, 20:16:29 CET

On Fri, 8 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Z pewna 'doza niesmialosci' ;) sugeruje:
>
> 1. Prawa do zapisu dla stalych developerow PLD-stable:
[..]
> Czy o czyms zapomnialem ?

Tak. Żeby te wszystkie osoby, a także i inne chcące mieć prawa
RW (czy Ty też chcesz mieć takowe ?) podesłały mi dane potrzebne do
założenia kont RW w CVS wg przepisu jaki opublikowałem :>

Jak na razie mam dane tylko od miśka (możesz już próbować).