Problem z .rpm (.deb) i kompilacja zrodel

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Nie, 10 Sty 1999, 10:38:02 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Jak ognia to niby nie, ale w domu wszystko mam raczej stablowe: jądro
> 2.0.36, glibc-2.0.7, egcs-1.0.3a. Nie znam się, co trzeba by apgrejdować,
> żeby się zdevelić. I nie lubię ściągać przez modem tego czego nie muszę.

Nie, nie o to chodzi ... Jak by wszyscy przeszli na devel to kto by robil
stable ? W develu (w stable tez wkrotce) jest mase skryptow/pakietow
perlowo/shelowych i raczej potrzeba by bylo kogos kto raz na jakis czas by
chociaz przejzal ich poprawnosc ...

PS Jezeli bedziesz w stanie to sprobuj upgradnac binutils/egsc ze
stable...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin