Zamsakrowany xeart --stable

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Nie, 10 Sty 1999, 11:03:16 CET

Hej,
	Ogladalem wlasnie Xziemie na stble i jestem zawiedziony ...
Usunieto patch z localizacja RH'ta i PLD ... przeniesiono %Summary(*):
na poczatek speca, nie poprawiono tlumaczen w ktorych jest podane, ze
xeart bedzie podawal lokalizacje tych miejsc ... Usunieto z %changeloga
informacje o tym ze przebudowalem pakiet z konta uzytkownika ...
Ja jak 'przenosze' opragramowanie ze stable na devel takich numerow nie
robie ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148