Uwaga z flagami egcs-a

Pon, 11 Sty 1999, 02:27:15 CET

On Sun, 10 Jan 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> Jak w temacie - podobno -O6 jest bezpieczne ale kernel na przyklad z -O6
> zaczal u mnie strasznie wariowac (sig11, broken pipe, unexpected
> instruction itpd). Dlatego do rpm_opt_flags proponuje zostawic -O3 -
> kernel przeciez jest normalnym programem w C i jezeli on nie chodzi
> stabilnie to inne programy tez wcale nie musza...

Jeśli chodzi o kernel to dobrze będzie się chyba jednak trzymać tego co
jest w orginalnych źródłach. Dla mnie jako nadzorującego teraz generowanie
pakietów jest ważne to, żeby parametry optymalizacji dla programów do user
space generowały stabilny kod. Jak na razie nie zauważyłem u siebie, ani
na listach wzmianki żeby -O4 do -06 sprawiało jakieś kłopoty. Np. cały
UltraPenguin na sprac jest kompilowany tylko "-O4" (kernel ma swoje własne
ustawienia).

Z pełnym przejściem na nowe parametry optymalizacji poczekam jeszcze ciut.
Na razie sam eksperymentuję z różnycmi kombinacjami o to samo prosiłbym
innych i żeby w razie czego zgłaszać kombinacje parametrów optymalizacji
które mogą wpłynąć na stabilność generowanego kodu.