cvs i %changelog

Pon, 11 Sty 1999, 03:44:48 CET

On Sun, 10 Jan 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wydaje mi się, że to co jest %changelog to osobna sprawa i w zasadzie
> powinno to być podzbiorem ttych komentaży jakie są w CVS. Dlaczego? Otóż
> na CVS wykonuje się wielo operacji które nie powinny być uwidaczniane w
> %changelo. Od usunięcia literwki do naniesienia etykiety na węzeł w
> drzewku zmian. Ja tworząc speca kompletuję po drodzę %changelog i po
> wszystkim przemyszkowuje sobie ostatni wpis do komentaża w CVS.
> Po za tym w CVS przy okazji można IMHO będzie umieszczać i innej klasy
> komentaże .. ot choćby to co można jeszcze zrobić czy to co jest jeszcze
> [...]

Chyba mam pomysł jak zrobić automatycznie przenoszenie ostatniego wpisu z
%changelog do edytowanego komentaża do wpisu do CVS. Możnaby napisać mały
wrapper i podpiąć go w zmiennej CVSEDITOR. Choć nie widzę za barszo tego
żeby to mozan było regularnie używać, bo nie za każdym razem ostatniu wpis
z %changelog będzie musiał trafiać do komentaży do CVS.