problemy z prockiem?

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 11 Sty 1999, 22:33:49 CET

On Sat, 9 Jan 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Zaraz zaraz .. mowisz o zwisie -- czyli 'dziadku mrozie' -- maszyna
> zamrozona i tylko przycisk <power> w obudowie pomaga, czy zwis = wylozenie
> sie kompilacji ?
> Pamietasz jak u mnie to wygladalo ?
Nie.. az tak zle nie jest, chodzi mi o kompilacje....
aa ostatnio w 2.2.0-pre5 dostalem Oops-a od x11amp-a (akurat na ircu
siedzialem) i okazalo sie ze wystarczy konsole odswierzyc i mozna dalej
calkowicie stabilnie pracowac.. :)

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \