! Szukam ludzi !

Ziemek Borowski ziebor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 12 Sty 1999, 11:43:21 CET

In pl.comp.os.linux, you wrote:
>Jaką konkretnie? Napisz jakich dokumentów potrzeba to może się zgłoszą
>chętni (jeśli tylko wiedza mi na to pozwoli to chętnie zgłoszę się na
>pierwszego ochotnika :).
* Paweł Gajda (nie wiem z jakich powodów) zaprzestał robienia serwisu WWW
projektu.
* Trzeba by już teraz zacząć rekonstruować założenia techniczne (że budowane
z usera, że (teraz o develu, kloczek nigdy jasniej nie sformułował
założeń stable) binarki mają takia, a takie prawa, że co się da i ma sens
kerberyzujemy i ipv6, że używanie devela niemal nie ma sensu bez ipv6
* Podręcznik użytkownika...
* Podręcznik developera (czyli jeszcze raz: jak pisać spece: install -d zamiast
mkdir -p, %defattr itp).
--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/