Patche do PAM

Jan Rekorajski baggins w hunter.mimuw.edu.pl
Wto, 12 Sty 1999, 12:20:33 CET

Cześć,
Dorobiłem trochę poprawek do PAM, i mam w związku z nimi pytanie
z gatunku "jakie jest najlepsze wyjście".

Najpierw co mam:

- pam_mail.so:   obsługuje format ~/Maildir, np:
auth       optional     /lib/security/pam_mail.so dir=~/Maildir/

- pam_unix_*.so: poprawnie obsługują shadow (kiedy last_change == 0)
                 potrafią kodować hasła przez md5 (opcja md5)
                 poprawiony błąd z umask

- pam_unix_passwd.so: potrafi zmieniać hasła przez NIS RPC (opcja nis)
	- i tu mam pytanie: Jak się powinien zachować gdy nie znajdzie
	      serwera NIS? Czy wywalić błąd, czy spróbować
	      grzebać w passwd/shadow?

- różne: pare poprawek żeby się kompilowało bez warningów.
- dodałem też do całości moduł pam_make.so, on po prostu wywołuje
  make -C 'parametr', np:
  password   required     /lib/security/pam_make.so /var/yp

Mam dostęp do CVS, mogę wrzucić teraz, mogę poczekać na inne sugestie.

Janek