! Szukam ludzi !

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Wto, 12 Sty 1999, 13:50:53 CET

On Tue, 12 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> dlaczego?

Bo mnie tak uczono liczyc: jeden, dwa, trzy, a nie : zero, jeden, dwa
.. ;)

> /tmp/root.%{name}-%{version}-%{release}
> (root, bo szybciej alfabetycznie, w zatłoczonym tmp znaleźć,
> a release bo czasem się zdarza że naraz walcuję dwie wersje tego samego speca
> (by porównać, itp).

O.K moze byc %release a moze po prostu /tmp/%{name}-%{date}
gdzie date to `date | awk '{print $4}'` ?? O wiele prosciej i mozesz na
raz zaczynac 15 kompilacji tego samego pakietu ... He.. ?

> dlaczego?
Bo jest brdziej czytelne ( i ladniej wyglada ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin