Uwaga z flagami egcs-a

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Pon, 11 Sty 1999, 22:02:19 CET

[niedziela, 10 styczeń 1999], Marek Obuchowicz napisał

> Jak w temacie - podobno -O6 jest bezpieczne ale kernel na przyklad z -O6
> zaczal u mnie strasznie wariowac (sig11, broken pipe, unexpected
> instruction itpd). Dlatego do rpm_opt_flags proponuje zostawic -O3 -
> kernel przeciez jest normalnym programem w C i jezeli on nie chodzi
> stabilnie to inne programy tez wcale nie musza...

Gdzieś tak od 2.1.130 (w tej chwili mam pre6) kompiluję jąderko z :
-Wall -Wstrict-prototypes -O9 -march=pentium -fexpensive-optimizations -fstrength-reduce -fomit-frame-pointer
(nie mam jeszcze ostatniego egcsa połatanego przez Wojtka, dlatego
nie ma -mk6). Żadnych problemów. Poprzednio budowałem z -06 i też było
wszystko ok...
Ale do instalatora i pierwszego zbootowania powinny iść flagi
defaultowe (-02 itp...).
Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek