Q: Itcl ?

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Śro, 13 Sty 1999, 09:21:16 CET

On Wed, 13 Jan 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> To jest pytanie raczej do Wojtka, co się dzieje z ItcL-em ???
> Spec został wysłany....

Dawaj go do incominga na magellanie lub na cenzora ...

> U mnie jest prekompilat, ale nie mam pojęcia jak działa..

No slicznie ... robisz pakiet z `brazny' na ktorej sie znasz a nawet nie
testujesz swego wyrobu .. ? ;)

> P.P.S.
> Co sie tyczy staroci :)
> To uruchomcie Smalltalk/X :) [bez libX11.so.3.1]
> A o ile wiem nowszej wersji _nie_ma_ !!
> podobnie sprawa ma się z libc-4.7.5
> To sš starocie, ale trzeba pamietać, ze czasem ktoœ czegoœ takiego uzywa..

Na develu pracuja `rozgarniete chlopaki' zatem kto bedzie chcial to sobie
doinstaluje a.outy ja sie nie bede na posmiewisko wystawial ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin