CVS

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Śro, 13 Sty 1999, 14:45:18 CET

On Wed, 13 Jan 1999, Artur Frysiak wrote:

> Podział na PLD-{devel,stable}-patches mógłby zniknąć o ile patche dla
> devela będom robione aby kompilowały się także na stable albo będom

Sa tak robione ...

> Apel do Tomka i Wojtka: Dogadajcie się szybko i ruszamy z CVS.

Daj pozyc ... ! Mam rozgrzebane w tej chwili jakies 12 pakietow i trzeba
nowe patche ponakladac i wogole ... Jak to skoncze (a w miedzyczasie nie
wplyna jakies skargi na wadliwe pakiety dla devela) to biore sie za CVS ..

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin