INFO: vim 5.4c

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Czw, 14 Sty 1999, 10:01:48 CET

On Wed, 13 Jan 1999, Artur Frysiak wrote:

> w supported/waiting.
> Włożyłem troche pracy w przygotowanie pakietu i szkoda byłoby to
> zmarnować.

O.K ... przebuduje go i sprawdze czy vim-slang juz dzialal poprawnie ...
Potestuje ze dwa dni i zobaczymy -- albo do waiting albo do dzrewa Tornada
.... Zobacze tez vima-gtk ...
Za duzo mamy do stracenia -- juz tyle poprawek bylo w tych vimach, teraz
chodza poprawnie, a ja nie mam ochoty codziennie jakichs usterek
poprawiac i wysluchiwac na p.c.o.l ze cos nie chodzi -- vim to powazna
sprawa ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin