Nowe pakiety

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Czw, 14 Sty 1999, 12:59:03 CET

On Thu, Jan 14, 1999 at 12:38:14PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> No, no ... to widze, ze "moc" roboty czeka na kolege, a wydawaloby sie ze
> to tylko jeden niewinny pakiecik SSL .. ;)
> A tak powaznie, czy dajemy wsparcie dla SSL'a pakietom z Tornada ?

Uważam, że dla apache (jako zewnętrzny moduł  Ralfa S. Engelschalla)
i lynxa na pewno. Mozillę jak będzie też.
Co do reszty (a zwłaszcza ssh) nie jestem przekonany
ani nie do końca wiem jakie są możliwości (zwłaszcza wykorzystania).