Netscape po polsku

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Czw, 14 Sty 1999, 18:19:13 CET

On Thu, Jan 14, 1999 at 06:07:49PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Wyczytalem w jakims PC Kurierze, ze jedna firma spolszczyla
>  Netscape Communicatora - spolszczony nazywa sie Sylaba Komunikator.
> Zajzalem na ich strone i tak jak sie spodziewalem jest to wersja pod Windows.
> Ale napisalem do nich maila, czy nie planuja spolszczyc takze UNIXowych wersji
> i okazalo sie, ze jak tylko skoncza tlumaczyc 4.5 pod Windows biora sie za
>  wersje Linuxowa. I nie maja nic przeciwko, zeby wlaczyc ja do PLD.
> Jestesmy zainteresowani?
nie.
Widziałem to ,,dzieło''.  Nie spotkałem jeszcze gorszego
koszmarka tłumaczeniowego. Poza tym zajrzałbym na
http://www.idk.com.pl/pl/netscape/. Od 4. stycznia miały być tam zasoby
do Xowej szkapy... (nie, wiem czy są, nie mogę się tam teraz dostać).