PNIAM 0.02 release (fwd)

Pią, 15 Sty 1999, 22:22:25 CET

On Thu, 14 Jan 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Chyba znalazlem lekarstwo na wszystkie kwasy zwiazane z pam'em i pwdb.
>  Co prawda jest ono jeszcze nie calkiem wyprodukowane, ale chlopcy robia
> wieksze postepy niz pam i pwdb razem wziete.
>  W zwiazku z tym informuje ze zlewam robienie dalej pwdb i zabieram sie za
> rozwoj tego. Mam rowniez nadzieje ze kiedys ten pakiet wejdzie w sklad
> PLD, a zapewniam ze dobrze by bylo.

Prawa zapisu w CVS masz więc nawet wersje robocze tego co zrobisz możesz w
każdej chwili wrzucać i wrzucać tyle razy poprawki ile będziesz uważał.
Dopiero kiedy stwierdzimy, że jest to do użytku oetykietuje się zasób i
zrobi releas.

Po mimo tego, że CVS będzie jeszcze przenoszony na mera to prosiłbym
traktować go jak produkcyjny. W momecie kiedy produkcyjnym stanie się mer
przeniosę zasoby na niego i przestawie CNSME cenzor na niego także dla
wsztstkich takie przestawienie powinno być nie zauważalne pod warunkeim że
będą się posługiwać ":pserver:<login>@cenzor.zie.pg.gda.pl:/cvsroot".

Jeszcvze jedna uwaga co do CVS. Prosiłbym o komentaże po angielsku. Może
być łamany "inglisz" ale niech będzie rozumialny dla nie tylko nas
polaków.